Wednesday 16 March 2011

BILA SAYA XMENGANTOK..

BILA SAYA MULA BERCERITA...


Grrrr,ape nak buat ni..saya selalu cmni bila da bangun xle tdo..so bkak lappy then ON fb and mula la memblog..haha,(xcited lebih)..semalam g hantar adik2 balik klang,ingat le jumpe abah tapi alik2 abah lok xde,die g memancing..itu la HOBI abah lau nak tau,rindunya kat abah..da lama xmakan masakan abah..heeee,abah abah u r the best,lau u ol nak tau abah la mrs mama kami..hehe! love u abah :)





ABAH,u'r the greatest father in the world!


Act skunk saya kat rawang,menemani ibunda tercinta..saya sayang mama seperti saya sayang abah saya..memang la sume sayang parents masing2 kan,kuikui..even mama xjaga kami time kecik2,( biasa la masing2 mesti ade masalah lam kehidupan setiap manusia,heeee )...tapi i know she's try her best,that y i love my MAMA...mama ni la IBU yang paling sporting atas dunia ni,die xpernah mengongkong kami adik beradik..that y kami xSELIAR yang d'sangka..kami hargai kepercayaan mama terhadap kami..kami tidak akan mengecewakan mama..insyALLAH,mama bukan sahaja IBU kami malah mama adalah MY BESTIE..i wish 7 kelahiran akan datang,una nak mama yang sama..amin amin!!...aktiviti yang sering kami lakukan bila bersama MAMA : 

  1. karaoke bersama ( WAJIB )
  2. bercerita tentang masalah kami ( specially pasal teman2,ngeee )
  3. pergi salon and buat rambut ( mama SAID : ok sayang )
  4. makan,dan bila makan mama la paling cerewet..heeeee,kan mama kan..:)
  5. bila bercerita tentang masalah,selalu cakap 'kalaulah'..mama una tau dalam hati mama banyak yang terluka dan mama menanggung sorang diri..that y una and uni teman mama,i know u need someone..dun b sad MAMA..im here :)


MAMA,u'r the greatest mother in the world..


STORY ABOUT MY LOVELY SIBLINGS :)


lau u ol nak tau bila kami adik beradik bersama ade jep aktiviti lau kami bersama,kami adalah adik beradik yang sangat rapat..bagi saya adik2 saya adalah my bestie cov everything we share together...dari A sampai ke Z kami berkongsi bersama..tdo sesama,makan sesama,gelak sesama,sedih pon bersama2..nasib jep mandi xsesama,tapi ade la sometime..haha!saya la paling bertuah cov ade SIBLINGS yang understanding and love each others..hope hubungan kami xkan putus, i WISH!!..u ol nak tau persamaan kami adik beradik ape?heeee..persamaan die adalah GELAK kuat2 sampai gegendang telinga le pecah..haha..pelik gak even gelak bagai nak rak,ade gak la peminat2 kami..heeee ( pasan lebih )...abah selalu cakap : ape ni anak dara gelak mengalahkan pontianak..hishhh,..( kami wat2 muka xbersalah,sian abah..layan jelah anak anak mu ini )..



kampung tercinta!



baby,iya,me and emy :)


No comments:

Post a Comment